본문 바로가기
만도팝 가사 번역

[老狐狸ost/가사번역] YELLOW - When I Fall In Love / 黃宣 - When I Fall In Love

by Bree Studio 2024. 7. 24.
728x90

제목

When I Fall In Love

내가 사랑에 빠질 때

 

가사

When I fall in love
내가 사랑에 빠질 때

It will be forever
사랑은 영원할 거예요

Or I'll never fall in love
그게 아니라면 나는 절대 사랑에 빠지지 않을 거예요

In a restless world like this is
이런 불안한 세상에서

Love is ended before it's begun
사랑은 시작되기도 전에 끝이 나죠

And too many moonlight kisses
그리고 너무 많은 달빛 키스는

Seem to cool in the warmth of the sun
태양의 따스함 속에서 식어버리는 것 같아요

When I give my heart
내 마음을 줄 때

It will be completely
그것은 온전할 거예요

Or I'll never give my heart
그렇지 않다면 나는 절대 내 마음을 주지 않을 거예요

And the moment I can feel that
그리고 내가 느낄 수 있는 그 순간

You feel that way too
당신도 똑같이 느낀다면

Is when I fall in love with you
그건 당신과 내가 사랑에 빠지는 순간이에요

When I give my heart
내 마음을 줄 때

It will be completely
그것은 온전할 거예요

Or I'll never give my heart
그렇지 않다면 나는 절대 내 마음을 주지 않을 거예요

And the moment I can feel that
그리고 내가 느낄 수 있는 그 순간

You feel that way too
당신도 똑같이 느낀다면

Is when I fall in love with you
그건 당신과 내가 사랑에 빠지는 순간이에요

When I fall...
내가 사랑에 빠질 때...

 

*무단 복제를 허용하지 않습니다*

*의역, 오역이 있을 수 있습니다*

 

영상 링크

https://www.youtube.com/watch?v=3h6RAxh6NMc&list=OLAK5uy_nMkB-MgfZvW-5zAongKHKCPkI32ewceWM&index=2

반응형