본문 바로가기
만도팝 가사 번역

[만도팝/가사번역] 9m88 - A Merry Feeling

by Bree Studio 2024. 7. 13.
728x90

제목

A Merry Feeling

가사

It's just a lovely day to say I miss you

너를 보고싶다고 말하기 좋은 날이야

It's just a lovely day to say I care

네가 신경쓰인다고 말하기 좋은 날이야

When you feeling high or feeling low

기분이 좋을 때나 나쁠 때나

Feeling hot or feeling cold

더울 때나 추울 때나

I'm with you

내가 너와 함께 있어

Never too late to tell me what you feel

네가 느끼는 대로 말해줘도 늦지 않아

The story in you never gets old

네 안의 이야기는 절대 낡지지 않아

Give me more

더 많이 줘줘

I got a feeling

내가 느끼는 건

Merry feeling in my heart

내 마음에 행복한 느낌이야

Oh what a blessing

오, 정말 축복이야

Blessing that we found love

우리가 사랑을 찾았다는 건 축복이야

A merry merry feeling in my heart

내 마음에 행복한 행복한 느낌이야

What a blessing

정말 축복이야

Blessing that we found love

우리가 사랑을 찾았다는 건 축복이야

It's just a lovely day to say you look cute

네가 귀엽다고 말하기 좋은 날이야

It's just a lovely day to give all my love

내 모든 사랑을 주기 좋은 날이야

When you feeling high or feeling low

기분이 좋을 때나 나쁠 때나

Feeling hot or feeling cold

더울 때나 추울 때나

I'm with you

내가 너와 함께 있어

Never too late to tell me what you feel

네가 느끼는 대로 말해줘도 늦지 않아

The story in you never gets old

네 안의 이야기는 절대 낡지지 않아

Give me more

더 많이 줘줘

I got a feeling

내가 느끼는 건

Merry feeling in my heart

내 마음에 행복한 느낌이야

Oh what a blessing

오, 정말 축복이야

Blessing that we found love

우리가 사랑을 찾았다는 건 축복이야

A merry merry feeling in my heart

내 마음에 행복한 행복한 느낌이야

What a blessing

정말 축복이야

Blessing that we found love

우리가 사랑을 찾았다는 건 축복이야


*무단 복제를 허용하지 않습니다*

*의역, 오역이 있을 수 있습니다*

 

 

영상 링크

https://youtu.be/XkOlmMaMwTY

9m88 - Waste of Time

반응형